fredag 21 september 2012

Osorterat!

 Visst skulle jag vilja skriva som en dagboksanteckning från vår senaste resa till Sardinien. Men så kommer det inte att bli... Då kommer jag aldrig att bli klar!  Så här kommer ett gäng bilder från min Iphone! Fler bilder finns på Lisas Minneskort.... De kommer senare;)


Här är bilder från en mycket god kväll på La Perla!








Från Raimondos hus.



Dessa bilder tog vi från bilen när vi åkte till Berchidda



Kvällsvy från Raimondos hem.


Här kommer bilder från Berchidda! Vi hade en alldeles underbar dag där! Vilket vatten, vilken strand.... Så vckert!!





Aron och Rebecka badade och badade! Helena badade många gånger med dem till deras stora glädje!!


 En mycket fin vän!! Helena Sköld!!

 Aron torkar till en liten stund...


Det var ju inte överfullt på stranden direkt!



 Då har vi hamnat i den gamla delen av Posada! Där gillar jag att gå omkring. Njuta av alla små gränder och se den otroligt fantastiska utsikten.





 Här satt jag och Emil och tog ett glas vatten och skrev kort..... som jag ännu inte skickat iväg.... Jag är hopplös:(




Det här är livet!!!



Petter och Aron på äventyr!


 Rebecka och jag i Torpé!





 Hos underbara vänner i Nouro! Oj vad mat vi fick!! Å vilken god mat! Den var kryddad med så mycket kärlek!!! Tack snälla för att vi fick gästa ert hem!! Jag är så TACKSAM!!!



 Sardinien +Sverige = sant


 Dessa två herrar kan verkligen få mig att skratta!! Skratta hejdlöst!! De är underbara!!



 Fin resväg!!


 Ett kvällsdopp.... En stund på stranden när solen tackar för sig och man inser att det snart är dags att återvända hem till Tidaholm.... Den känslan gör ont!!
Jag tyckte det var tufft att säga hej då denna gång! Riktigt tufft!! Jag längtar efter mina vänner!!


 Raimondos hus.



 Tack för ännu en trevlig flygtur Ryan Air!

 Väntar på väskan.....


Blundar och minns! Jag bevarar fina minnen i mitt hjärta! Jag är rik!!! Rik på fina minnen! Det är jag glad för! Glad och Tacksam!!




Mer bilder kommer... De är på Lisas minneskort och på Petters telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar