lördag 29 september 2012

It Will be a Happy day!!!!

Sitter med min tredje kopp kaffe i handen!! Solen lyser någonstans.... Inte här😞
Regnar som hejsan!! Grått grått grått!! Tur att Aron och Rebecka strålar! Petter jobbar och det ska även jag göra snart!! Övning inför imorgon! Jag, Gergana och min gamla klasskompis från Mullsjö Richard Svensson ska sjunga och spela imorgon! Det ska bli kul!! Ikväll ska Gospelkören lufta sina lungor i Datetorp!! De är en samling solstrålar som alltid lyser upp min tillvaro!!

Igår var en till början spännande dag... Min vän fick sin bil påkörd när den stod parkerad utanför kyrkans hus. Medan vi satt och pratade! Som tur var så blev ingen skadad! Men bilarna.... Står nog still ett tag


Det här är min väns bil!





Jag fick igår höra en berättelse om varför en underbart fin kvinna flydde till Sverige med sina barn! Hur de flydde i en container på en lastbil..... Försöker sätta mig in känslan.... Oro, ångest, förtvivlan och rädsla som blandas med hopp!! Må Gud vara med mig så att jag aldrig behöver uppleva något liknande!!
Jag önskar att kvinnan får stanna här i Sverige med sina barn!! Jag önskar att de ska få känna trygghet!!


Igår eftermiddag var det fredagsmys! Fredagsfika på trappan i höstsolen!!





På kvällen var det musik på museet! Härligt!! Musik och vänner!! Bra kombi😃
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar