tisdag 11 september 2012

Förkrossad!!

Nu sitter jag på planet hem till Sverige! Bredvid mig har jag Buzz lightyear, alias Aron:)
Underbart att få flyga med en treåring:)
Spännande och utmanande!
Jag skulle gärna sova! Fly helt enkelt! Jag är trött..... Inombords är jag allt man kan vara!! Glad, lycklig, tacksam, ledsen, förtvivlad, förvirrad..... Ja det är så många känslor inom mig!
Jag har gråtit..... Igår när vi var på stranden så kom tårarna.... Flera gånger.... På kvällen var det inte lättare.... Alla dessa goa, underbara, fina, generösa, roliga, kärleksfulla vänner de berör mig.
Jag kan verkligen inte med ord beskriva hur jag känner för dessa vänner!
Mina ord känns fattiga.....
Idag åkte vi till Franco för att säga hej då. Det gjorde ont i hela mig!!! Raimondo vår fina vän var den sista att ta avsked utav idag! Det var hur jobbigt som helst! Han är en overklig vän!! Vi har oxå fått lära känna han kusin Lello! Ännu en vän som lämnat avtryck!
Jag skriver snart igen! När jag kan tänka klart och andas igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar