torsdag 20 september 2012

Jag tror knappt att det är sant!!


Jag sitter uppe i vårt mysrum med datorn i knät och massa ljus tända!
Jag har haft en lugn kväll! Det var precis vad jag behövde.

Jag ska nu försöka vända på min allt för stressiga vardag! Mitt största problem är att jag känner mig otillräcklig. Otillräcklig överallt!! Vad är det jag prioriterar bort när jag har för mycket?
Jo... mig själv! Det går ju inte.... Då kommer jag inte hålla i längden! Så stopp och hej, nu ska här planeras och bli ändring på torpet. Jag spelar ju faktiskt huvudrollen i mitt liv!!!

Jag ser fram mot en härlig och lugn helg för återhämtning!

Nu när jag på banan igen! Jag andas lugnt och fint!

Jag måste bara berätta att denna morgon startade vi i kyrkan med Gudstjänst! Det var en viktig stund för mig! Att få sitta i kyrkan och sjunga och känna tacksamhet för det liv jag har! Bara så ni vet idag tände jag ett ljus! Det ljuset var till/för er alla älskade vänner som finns i mitt liv och som alltid ställer upp och vissar en fantastiskt stor omtanke om mig!

Tack Christina för att du tog hand om vår lill Prins idag när dagis var stängt!! Du är bara så underbar! Jag hoppas att kunna hjälpa er som ni hjälpt oss!!

Idag åt jag lunch på Julius med Christina, Vera, Aron och Helena. När Helena kommit och vi suttit och pratat et tag säger Aron att han tycker att Helena pratar konstigt! Hon pratade svenska idag... Inte Italienska eller engelska! Underbara unge!








Här kommer en sång som passar bra ikväll;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar