söndag 16 december 2012

Så här var det inte planerat!

Just nu sitter jag i sofan med en varm filt och dricker honungsvatten. Snart ska jag in i duschen och sedan lär det nog ta sin tid att sminka mig idag.... Ett trött ansikte är inte så lätt att få ordning på!
Ska göra mitt bästa! Jag vill inte vara förkyld och sjuk nu!! Aron och Rebecka har haft några tuffa dygn denna vecka, så det var väl inte helt oväntat.... Lite sömn och stressad tillvaro så ja....här är jag nu! Men jag ska kurera mig för  idag är det JULTON i Tidaholms kyrka!Konserter  Kl. 16.00 och 19.00! Välkomna!
So here we go!!



Idag känner jag ingen doft av hyacinterna... På måndag är det dax att ladda upp med många hycinter, så de hinner dofta som mest under julhelgen!!





Tredje advent idag! Underbart mysig tid!!



I onsdags fick jag den här fina korgen med massa godsaker av en mycket fin familj!! Jag önskar att jag kunde ta bort all smärta av saknad från era hjärtan..... Ta hand om er i Juletid!

TACK!!




I mitt postfack på jobbet fann jag ett paket! Tusen Tack Johanna!! Du är en mycket fin människa du!!
Nu doftar det gott och lyser fint hemma hos oss! TACK!!


Jag blir glad och varm i hela hjärtat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar