måndag 3 december 2012

Underbara Adventstid!





En fin dag att minnas!
Morgon började med mys vid Tvn och Julkalendern! Första ljuset tändes och långfrukost framför Gudstjänsten på Tv, den sändes från Allhelgons kyrkan i Lund. Jag sjöng glatt med i alla härliga psalmer.
Sagolikt vintervärder ute! På med kläder och iväg till pulkabacken! Där var det inte supermycket snö;) Hoppas att backen får påfyllnad snart. Vi fick fika hos mamma och Pappa! Vi satt ute. Så mysigt! Jag tog en liten promenad med kameran. Rebecka och jag klädde hjärtat som jag köpte på Julmarknaden och vi fick i en ljusslinga i det också! Myste och pysslade här hemma på kvällenBibbi var förbi och vi fick ännu en anledning till att äta en Lussekatt;)
Jag vill ha fler av dagar som denna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar