tisdag 4 december 2012

Tack och hjälp!!

Å jisses vad trött jag är.... Måste sova!!! Det är inte så lätt att sova när det buskörs på gatan utanför huset! Vill helst inte att de parkerar ofrivilligt i trädgården....

Jag vill från djupet av mitt hjärta säga TACK!
En stor kram och tack vill jag idag ge till: Jenny och Micke, Sofia, Mona, Anna och Carl-Johan!
Imorgon förklara jag varför;)

Imorgon är det dax att åka till Migrationsverket igen! Nu är det tufft!!! Riktigt tufft!! Så snälla hjälp oss! Sänd massa positiva tankar och be gärna en bön för att vi reder ut det här på ett bra sätt!
Jag ska nu samla kraft och ladda med sömn! För imorgon då måste jag vara skärpt!!! Riktigt skärpt!!!

Tittar ut genom vårt fönster och tänker att jag är lyckligt lottad!! Jag är aldrig ensam!!! Tack gode Gud för att du ger mig ny kraft varje dag!!!


God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar