måndag 10 december 2012

Sakta jag gick genom stan...

Sakta, ja ni läste rätt! Sakta gick jag hem genom ett fantastiskt fint och vintrigt Tidaholm från kyrkans hus ikväll! En underbart mysig jobbkväll! Det finaste Luciatåg man kan tänka sig!!
Jag gick hem med musik i öronen och smälte intryck och laddade ny energi! Denna vecka är lite av kulmen för jul. Nästa vecka börjar jag trappa ner lite....
Jag försökte ta några bilder samtidigt som jag satt framför Luciatåget och sjöng... gick sådär.. Men här är några bilder:

 Lite lätt kaos! Glitter som kliar och strutar på sne!


 En glad Aron som tagit sin plats!!

 Aron älskar att sjunga!!

 Veras första Luciatåg!! Hon gjorde det fantastiskt bra!!

 Är det redan slut:(

 Kusinmys!!

Hej Thilde! Sätt dig här och var med på bild du mä!
 
Man kan bli lite trött efter att man varit en tralande stjärngosse!
 


 Men glad ändå!!



Tomten kommer, tomten kommer med sin stora säck! Den är full med klappar många fina klappar....

 Aron väntade tålmodigt....

 TAck snälla Tomten!!

 Rebecka ville inte missa Arons Luciatåg så hon skyndade sig från sin innebandyträning allt hon kunde! Härligt Rebecka att du vill vara med och suportra Aron!! Sittqa i tomtens knä fick du oxå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar