lördag 28 maj 2011

Benvenuto!

Snart är de här! Välkomna Alla i Coro Baronia di Torpe!


Nu mina vänner sitter jag ner ett par minuter....
Hej och hå...

Jag är lycklig och jag har fullt upp!
Jag är omgiven av massa musik och körmänniskor! Nya bekantskaper har jag gjort som värmer!
Lyssnade på en Bulgarisk kör i torsdags! Underbart! Ser fram att få dansa med dem ikväll! För vi har ju inget gemensamt talspråk så det får bli dans och sång, kramar och leende!

I eftermiddag åker jag och Helena till Säve för att hämta våra vänner från Sardinien!
Ska bli fantastiskt att få återse dem igen! 29 stycken Italienare ska förgylla mitt liv ett par dagar!
4 sängar står bäddade här till Franco, Renato, Francesco och Raimondo!
Ikväll ska vi ha fest på Ekeberg, hos Mats och Maria! Bulgarer och Italienare ska förhoppningsvis få fart på oss andra. Vi är 160 st ikväll! Fantastiskt!

I morgon väntar sång för oss alla i Tidaholms kyrka!
Ska bli så roligt!
Välkomna kl.15.00 -19.00 konserter nonstop. Kom och gå som du vill!
Nehe... nu väntar lite fix här hemma!

Jag lever i alla fall och mår bra! Jag har ett otroligt roligt liv! med fantastiskt många goda och hjälpsamma människor omkring mig!

1 kommentar: