tisdag 17 maj 2011

Skönt!

Åh vad skönt det ska bli att ha en tvättstuga som inte är ett förråd, klädkammre, barnvagnsparkering och allmänt förvaringsutrymme av smått och gott som inte har någon speciell plats sa jag innan vi började med vårt utbygge.....

Nu har jag en tvättstuga som bara är en tvättstuga!

Då säger jag: Jisses vad tvätt man kan förvara i vår tvättstuga innan man måste stryka och plocka in den.... Åh vad sjukt mycket tid det går åt att plocka in den......

Ja ja...jag började så smått ikväll, är inte färdig än på långa vägar.... Så går det när ens överfulla lilla tvättstuga förvandlas till just en tvättstuga!

Idag har jag haft en bra dag till! Så är det faktiskt! Mys morgon med två glada barn! Rebecka var extra glad då det är hennes namnsdag! Hon fick ett litet paket innan vi åt frukost! Aron och jag hade en lugn morgon, jag började jobba lite senare. Så härligt med mysiga stunder på morgonen!
Ikväll har vi firat 2 namnsdagar....Ja...jag jobbade när Rebecka och jag hade namnsdag sist (Teresia ). Så nu skulle minsann det tas igen! Så med mer paket och räksmörgås så firade vi!
Sara hade lagt upp så fina och gamla bilder på Rebecka på sin blogg! Det är ett par år sedan!https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgD4LK-0BRS9w2oxiP8PRUlYvRNV2NBcp8Y0lCgn8L5HaWuOnppwI0JxmTo321-QqLzBx8KG9jkN6GO2NX46OZpcN6Xz5qTsfF5CRGgckremJShP81Lx19N8irj_5qB_8oddVeLXI1v_Jo/s1600/DSC_0232.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVM4BkeniS45obVCURfdZ8jx5IT0t6mkc1Fj2dRZvAjc3T15BfJ8GFK4Yn4xC610bdgAhiIBOCXzwemp2duEP9oA25V85F5YVIZA90JgUY9a1ApK3sqsokNBayy8c2bVUOHxjQ5RJBpvs/s1600/DSC_0012.JPG

Här Malin med på bild! De är på prinsesskalas! Underbart!

Ja ha ja...Nu ropar tvättstugan på mig... jobbigt det där .... Imorgon ska jag köra lite Easyline på morgon ska bli så skönt! Mamma tar Aron en stund! TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar