tisdag 10 maj 2011

Vilken vacker dag!


Goaste Rebecka har haft både dans och Fiol idag! Ny väntar 2 dagar med Dansföreställning för henne! Lycka till hjärtat!


Sammanfattning av dagen för mig; tidig morgon, intervju, möte, möte, telefonsamtal, positiva nmöte med nya människor, Bröllopsprat, möte med en människa som inte hälsade, glass och kaffe på en filt i gräset, hemligheter, promenad, fix hemma, damsugit och damsugit.... Nu lite disk;)



Mammas Älskade lille busprins! Bestämd och artig!


Idag har solen varit framme hela dagen och jag har mest varit inne! Ja ja....
Ska snart gå och lägga mig! Aron var inte riktigt mamma vänlig i natt... han gnällde...ja hela natten och bytte säng från hans till vår flera gånger. Pollen har satt sig fint i min näsa, och hals och mina ögon kliar på... kanske ska ta en tur till apoteket imorgon.

Dagen har varit full av möten.... imorgon är dagen full av körer!
På vår övervåning ligger Petter på alla 4 och behandlar vårt ekgolv! Jag börjar se ett resultat!! Bilder kommer senare!

Nej nu ropar disken på mig i köket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar