måndag 2 maj 2011

Hur skönt som helst!





Ja det var verkligen hur skönt som helst att komma ut ikväll!
Det kom lite vårregn på mig och det doftade regn och vår! jag känner att jag börjar faktiskt tycka om att springa! Jag hoppas som jag tidigare sagt att i slutet av sommaren vara beroende av några löp rundor i veckan..... Hoppas hoppas hoppas!

I morgon är det tisdag och i mon almanacka har jag skrivit upp en tid och en pil neråt.... Men inget mer... Om någon därute vet vad jag ska göra, var jag ska vara och om det är någon mer som ska vara på samma ställe så snälla meddela mig;) Imorgon kl 14.00 och framåt! Så typiskt Lisa!! Ja ja...telefonen är på.... jag kommer väl så fort jag kan .....typ...

2 kommentarer:

  1. men Lisa då!!! ;-) du är ju rolig du....
    hoppas de löser sej å att du kommer rätt, hihi
    tack för sången å trevlig fika igår, kram

    SvaraRadera
  2. Sånna bilder vill jag ta! Vart gjorde du det? :)

    SvaraRadera