måndag 16 maj 2011

Måndag hela veckan!

Funkar för mig! Idag har jag haft en mycket bra dag! Jag och Aron hade några timmar hemma själva! Vi njöt av livet tillsammans! Här har det skruvats ordentligt idag! Vi var på Ikea igår....
Snart är det färdigt i vårt "nya" rum på övervåningen... Man ser slutet av den "stora" renoveringen/utbygget nu! Härlig känsla!

Jag har oxå hunnit med ett varv på ringleden med Aron, Emelie, Simon och Erik! Sen blev det ÄNTLIGEN ett Easyline på Energy! Så skönt! Det var så längesen... typ vecka 10...ush.. nu får jag försöka göra plats i almanackan för träning på gymmet inte bara ut och jogga.... Hoppas på mist ett pass till i veckan.... Jobbar rätt mycket nu... Men jag ska verkligen försöka! man mår ju så bra av att träna!

Är lite sugen på att göra ett inlägg från 2 fina trädgårdar.... ska se om tekniken är på min sida...
Hoppas att vi får en fin dag här imorgon! Vill njuta av alla blommande äppelträd innan regn och blåst har gjort över med alla blommorna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar