måndag 1 oktober 2012

Kvällen igår med Gospelkören var oväntat bra!! Jisses!! De levererade!! Jag är nöjd och glad!!


Min röst är inte på topp men den höll, både igår och idag!
Jag, Richard och Gergana sjöng på gudstjänsten i Tidaholms kyrka! Kul!! Rösten var inte på topp... Men det funkade!!


En kopp med varmt vatten och honung började jag dagen med!!


Bra hjälpmedel för svaga och hesa halsar:)




Efter lunch träffade vi Julia! Hon fotade oss! Det ska bli spännande och se hur bilderna blev! Tack Sara, Mikael och Malin för den presenten!


Lillprins!!


Mys Beckan!!!











Efter vi tagit klart korten blev det fika med glass!
Premiär för mig på Frasses!! Inga små glassar där inte!!



Petter och jag delade på två kulor..


Galet stora kulor!!


Här är två bilder som Julia tagit!


Kvällen har varit fylld med fix hemma, handling, matlagning och mys!! Imorgon är det oktober!! Galet!!! Vad hände!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar