fredag 8 februari 2013

En fredagsmorgon i februari!


Ligger i kvar i sängen! Arons andetag är djupa. Hans händer är varma och avslappnade. Förhandlar med mig själv... Ligger och bestämmer vad vi ska ha på oss och planerar vad jag ska göra först och hur... Tror att jag sparar tid! Rebecka har feber, så hon får bli hemma idag oxå!

Igår var Petter hemma med henne. Idag ska jag vara hemma lite på morgonen. Jag ska förbereda utskick och svara på ett gäng mail och ringa en hög med samtal . Så jag jobbar hemma. Det hoppas jag ska funka! Jag har ett möte 10.30 som jag behöver gå på. Men hon sa att det var ok att va hemma en stund själv. Är det något så är jag ju hemma på 3 min.

Vi har en stor tjej här hemma nu. Overkligt och underbart! En ledig helg väntar på mig! Underbart!!

Igår kväll tog jag en promenad med Christina och Vera! Underbar vinter igen!


På väg till jobbet igår!


På väg hem från jobbet!








Världens finaste Vera!! Jag är så glad och så tacksam för att Andreas och Christina har varandra! Jag har världens finaste svägerska!! Christina är en underbar vän som jag älskar!!!


Lilla Sally somnade gott hos oss igårkväll! Hon har nu varit hos oss i ett år! Får söka på bloggen och se om jag skrivit nått om när hon följde med mig och Katrin hem efter en promenad!


Nu måste jag gå upp!!!! Ingen återvändo! En fredag väntar på mig!!!

Önskar er en underbar Fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar