måndag 4 februari 2013

En Go måndag snart till ända...

Sitter och myser i soffan! Aron och Petter gör mig sällskap!!
Rebecka sover i sin säng!

Öppet hus idag, gav mig massa positiv energi!! Ibland älskar jag verkligen mitt jobb!! Mys förmiddag!!

Morgonen var inte helt lyckad! Hittade inte bilnyckeln!!!
Vi fick planera om och nu är nycklarna tillbaka!

Allt behöver ju inte bli som man planerar!!!!

Aron har varit på barntimmarna! Han älskar det!
Rebecka har spelat fiol och tränat innebandy!

Bibbi var här en stund medan jag och Petter var på socialen! Ett uppdrag väntar på oss!! Spännande!!

Ikväll blev det en promenad med Christina!



Grått och trist väder!!!

Nu ska jag avsluta dagen och välkomna en ny! Imorgon är det tisdag! Den kommer att bli bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar