onsdag 6 februari 2013

Vinter igen...

Snön faller utanför fönstret! Jag ligger nu i sängen!! Ja tänk, redan!!! Nyduschad med blött hår..... Det är det enda jag inte gillar just nu... Hur gör ni när ni lägger er med blött hår? Handduk på kudden eller turban runt huvudet? Nått helt annat?

Tittar runt bland inställningar på min telefon... Snart är jag nöjd...
En fin IPhone 5 ligger fint i min hand!!

Dagen har varit bra! Många tankar har vädrats!! Magnus och jag jobbade ett par timmar här hemifrån inför sommarens konfirmandläger och sedan har dagen fyllts på med pappersfix, skrivande och en friskvårdstimme med Anki!!
En härlig promenad! Kändes som Ringleden var för kort idag!! Tack Anki och Magnus för att ni gjorde min arbetsdag så bra!!




Delar med mig av några bilder från i söndags! Här är från kyrkan! Massa barn och musik fyllde Gudstjänsten!


Per försöker att välsigna Vera;)


Sen var det tårtkalas i kyrkan.
Ett kalas blev inställt! Så vi åkte till björnamossen och åkte skridskor och lagade mat!! Mysigt och gott!!





Aron och Theo är Goa vänner!!












En söndag att minnas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar