tisdag 19 februari 2013

Lean on me


vilken fantastiskt fin sång!! Jag hade den i lurarna när jag var och handlade igår... Men jag fick stänga av! Tårarna rann..... Den här sången berör mig just nu väldigt mycket!! Texten är så stark!!!

Jag önskar att jag kunde dela med mig av min vardag. Men det kan jag inte. Jag kan inte skriva det jag tänker och känner just nu. Min verklighet får stanna här......

Det finns kanske någon som behöver just din axel att luta sig mot?  Kanske kan du torka en tår?
Lyssna på sången Lean on me!!!

Underbar känsla att få sjunga med alla dessa människor!! Ni skulle varit med! Jag lovar detta hade inte lämnat någon oberörd!!

Det kommer mer klipp från Stockholm..... senare....

Nu blir det till att hoppa in i duschen och sen ska jag sova!! Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar