måndag 4 februari 2013

Tar mig tillbaka....

Lördagsmorgonen var tidig... Eller inte så värst, men jag var trött! Vi hade bestämt att vi skulle äta frukost och åka skridskor vid Björnamossen

Så upp och fixa varm choklad, kaffe och smörgåsar!!





Det var sagolikt vackert!!





























Fam Msuritzson kom och gjorde oss sällskap! Mysigt!! Det är en Mycket fin familj! De finns alltid där och ställer alltid upp!! Jag tror inte att de har orden -jobbigt och problem, i deras vokabulär!





Efter skogen var det dax att fixa till mig och åka till kyrkan! Det var dop för en barndomsväns lilleprins! Tack för att jag fick vara med och för förtroendet att sjunga!





De andra i familjen åkte till Falköping för att åka slalom! Nu har det lossnat ordentligt för Aron! Hej vad det går!!

Ska se om jag kan få in ett klipp från när Aron åkte...

På kvällen tittade vi på melodifestivalen och bara hade det gott!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar