söndag 3 februari 2013

En Go Fredag!!

Jobbade först... fulfika på jobbet! När vaktmästarna slutat för dagen och vi bara var tre som skulle dricka kaffe blev det som det blev! Men sällskapet var det inget fel på!


Ett varv på ringleden med Christina och gossiga Vera hann jag med oxå


Fredags mys blev det!!
Skönt att bara landa i soffan och titta på tv och äta tacos!
Vi drack ett fantastiskt gott rödvin! Italiensk såklart!!





En espresso blev det oxå!




Jag läste denna bilaga från pärm till pärm oxå! Min vän Ida Thunberg har skrivit den! Hon är journalist! Just nu är hon i Thailand och har det gott!

När jag lagade mat i fredagskväll slog det mig att lökar kan vara väldigt fint!






Citroner är oxå fint och både smakar och doftar ljuvligt!





Aron somnade med "nallen" i handen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar