lördag 25 januari 2014

Hemkommen & på väg!!


Jag har varit i Sigtuna två dagar! Det lilla jag såg av samhället tyckte jag om! Supermysigt!!
Kursen jag var på var : handledare i den världs vida kyrkan!!
I vår kommer två deltagare/stipendiater från SydAfrika till oss här i Tidaholm!!
De ska leva och bo här i 4 och en halv vecka!
Mitt jobb är spännande och roligt!!
Jag är stolt över Svenska Kyrkan!!
Organisationen gör så mycket man inte tänker på!!! Spännande och stort!!


Gah!! Aron skrämde just mig rejält!!
Från att sitta i soffan och mysa så flög han ut till köket på två röda när han hörde en takt på en favvosång på radion!!! Sång å dans i köket!! Goding!!


Nu laddar vi!! Rebecka och Petter har åkt för att spela innebandy sammandrag!
Aron ska gå på skidskola!! Slalom i Tidaholm!!
Fantastiskt!!! Så tacksam för dessa eldsjälar som jobbar runt slalombacken!! Tack!!
Efter skidskolan så bär det av till Skövde!! Aron är bjuden på kalas på Stellas Lekland!!
Då tänkte jag läsa.... Bör plugga....

Ute är det härlig vinter! Blir en bra lördag det här!!!


Åkt tåg och buss och blivit buren av apostlahästarna.... Sigtuna ligger lixsom lite avigt....





Sigtuna!








Kurs!!


Tågbyte i Stockholm och tid för en kaffe:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar