fredag 3 januari 2014

Under en filt!!



Läget just nu: en stor kaffekopp i min hand och en mycket mysig Aron och 4 "bä"vid min sida under samma filt!!
Aron älskar att mysa under samma filt som jag!! Jag älskar dig mamma, säger han och ler!! Min finaste prins!!!


Nu har vi firat Rebecka!!
10 år!! Jag har varit mamma i 10 år!!


Grattis hjärtat!! Jag älskar dig mitt lilla mummsetroll!!

Dekorationerna på Rebeckas tårta har Sofia Hård gjort! Rebecka var mycket nöjd!


Sara hade hittat den här bilden:



Dessa dagar, då vi väntade, kämpade att vår Prinsessa skulle komma till världen glömmer jag aldrig!! Å jag förstod inte att det var en så het nyhet vem som var årets förstfödda.....

Den 30 dec på morgonen satte de igång förlossningen. 38 timmar senare hade vi Rebecka hos oss!

00.21 den 1 januari 2004 kom hon 2265g och 46 cm lång!
Den 1 januari strax efter klockan 6.00 var Petter med i radion (riks) och kl.15.00 var vårt rum fullt av journalister och fotografer i rummet!
Galet! Samtidigt är det roligt att ha idag! GP tog de finaste bilderna! Radio Skaraborg gjorde dem finaste intervjun!

Rebeckas faddrar och några fler vänner var i Göteborg för att fira nyår. De kunde ju se vår lilla dotter på löpsedlarna i Göteborg! Första sidan var hon oxå på, tillsammans med Göran Greider och Marit Bergman!! Ja, galet och roligt som sagt! (Detta var alltså innan smartphones var en del av vår vardag)

Nu är det dags att åka till Skövde!!
Petter & Rebecka har redan åkt!!
Coop Forum cup!! Innebandy i dagarna 2!!


1 kommentar:

  1. Japp, helt klart en dag att minnas! =) Till och med änglarna firade! =)

    SvaraRadera