söndag 12 januari 2014

Julfest, fortbildning, kurs, hotellmys...


Då var det söndagskväll! Kunde lika gärna varit torsdagskväll...
När man har "Julfest" på en tisdag och kursdag på en lördag, så är man otroligt veckovill!!

Energin börjar återvända! Skönt!
Jag ser fram mot en fortsatt härlig vinter och en ljuvlig vår!

I helgen har vi varit i Göteborg! Jag har börjar en kurs. Jag hoppas på att bli baby/barnsångskonsulent! Ska bli spännande att ta tag i instuderingsfrågor, planera och genomföra praktik samt att läsa spännande litteratur! Den 22 mars bär det av igen!

Rebecka & jag fick lite shopping, fika och prata tid på kvällen medan Petter, Aron och Fam Mautritzson var på Disney on Ice!

Johanna kom och hängde med mig Beckan oxå!! Kul!!
Jag är lycklig och tacksam över en helg med en familj som jag älskar och underbara vänner!













Måste måste måste!!
Jag måste tömma min telefon... Har inte plats att ta bilder.....
Kanske lånar några...


Lånat av Katrin


Bilder från vår julfest:)
Den Galna Guld Galan!
Bilder från Lena Linde



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar