tisdag 28 januari 2014

Kunde just svalt mig själv!!


Den längsta och största gäspen kom just från mig!!
Jisses!! Fantastiskt trött!!! Sova!!!!!
Aron ligger i soffan och sover, Sally ligger i mitt knä och spinner och värmefilten värmer oss alla tre!

Aron somnade en stund när han kom från dagis!! Jag försökte väcka honom och lockade med att vi skulle duka för namnsdagsfika!!
Aron sätter sig upp och säger - det är bara det att jag är lite trött mamma!!

Sötaste Aron!!
Namnsdag i dag har de som heter Carl/Karl
Det är många som heter det i min närhet!!
Namnsdagsfika med mysiga vänner och familj!!


5 av 13 vid bordet bär namnet Carl/Karl!!





Semeltårta!!!







Nä, du fru Öhgren... Lite diskplock och slå rekord i tidigt sänggående kanske?
Go Lisa!!! Innan 00.00 i sängen!! Kan gå...,


Imorgon är det onsdag!!! Kördag!!! Tralalalaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar