fredag 31 januari 2014

Ljuvlig Fredag!!!!

Att vakna och höra hur Rebecka bubblar av förväntan och glädje över att ha friluftsdag, gör mig lycklig!!!

Slalom stod på hennes schema!! De fick en fantastisk dag!! -3 och vindstilla!! Hon var nöjd när hon kom hem! - den bästa friluftsdagen ever!!! Det känns som det är lördag, sa hon!!

Aron vaknade och det lät som om jag hade en hund i sängen.... Krupphosta..., inte bra...,
Skönt att vi var lediga idag!! Aron satt i pyjamas fram till 11.30!
Han har varit slö idag, hostig, lite täppt och lite varm.... Hoppas att det stannar där!!!!

Aron & jag tog sparken fram till stan! Så mysigt det är att åka spark!! Tyvärr (,,,,,alltså inte så, men för sparkföret) så är Tidaholms kommun superduktiga på att sanda och ploga våra trottoarer och vägar.
Men vi fick göra några lyft här och var. Eftersom Aron satt på så vågade jag inte sparka, då jag var rädd att det skulle ta tvärstopp och A skulle då flyga som en vante, så jag gick mestadels! Så mysigt!!! Älskar denna snö!!! Euforisk och lycklig!!

Vi var på Simons Radio och Tv och fick som vanligt kanon hjälp av Anna sedan till Konsum! Charken var vårt mål!!
Strömming och blåmusslor!!













Summerar dagen som fantastisk!!
Inte gjort så mycket, inte stressat, inte städat, inte tränat, inte pluggat..... Men tusan vad nöjd jag är över min fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar