lördag 18 januari 2014

Ledig lördag!!


Jippi!! Jag är ledig!! Just nu dricker jag kaffe i soffan, med underbart sällskap!! Rebecka & Aron!
Petter är ute i den vackra vintervärlden och jagar!
Jag ska försöka att få ner ALLA busiga tomtar i sina lådor.
Ett besök på staden får det bli på fm oxå!
Ringleden tänkte jag att jag skulle ta ett varv på..... Så var det det där med ledig.... Jag har massor, jag menar MASSOR att läsa!!! Två kurser.... Leder till mycket kunskap och information att hämta!! På torsdag tidigt på morgon... Bär det av till Sigtuna. Handledarkurs!!!
Förra helgen var det kurs i Göteborg. Så läs Lisa!!






Idag vill jag skicka via min blogg en
STOR VARM KRAM FYLLD MED KÄRLEK & TACKSAMHET TILL MIN MOSTER LAILA & MIN MORBROR VIDAR FÖR ATT NI ALLTID FINNS OCH HAR FUNNITS VID MIN OCH MIN FAMILJS SIDA!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar