söndag 9 februari 2014

Ett besök hos min moster & morbror


Fredag eftermiddag så satte vi oss i bilen och drog till Karlstad!!
Vi myste, umgicks, åt gott och bowlade bland annat!

Jag funderade på om jag skulle ge mig på att räkna alla änglar som bor i lägenheten..... Jag gav upp vid 15.... Kändes som ett evighetsprojekt!!
De har så fint Laila och Vidar! Änglar vakar över dem!! Det är jag säker på!!


Här är några änglar.....








Mys i soffan med moster!
Jag har många minnen med min moster & morbror! Jag har hälsat på och tillbringat lovdagar hos dem! De har varit hemma hos massa med gånger under hela min uppväxt!!
Min mormor har jag aldrig träffat! Hon dog i cancer innan jag föddes!
Min moster och morbror fyllde det tomrummet efter min mormor! Det skulle varit så roligt att få träffa henne..... Men jag är tacksam över all KÄRLEK som jag fått av min morfar, moster & morbror, så att saknaden av en mormor inte var så hård och svår!! Tack!!


Bowling!! Jag kom sist!!!


Mys





Snygga skor tyckte Aron!!


Veronica Maggio var och bowlade oxå!!

Mysigt dygn i Karlstad bevarar vi i vårt minne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar