måndag 17 februari 2014

Hur kan jag sammanfatta???


I torsdags åkte jag, Gergana & Assia till slupskjulsgatan på Kungsholmen! Vi hittade till sist rätt! Där hade vi en fantastisk dag med många underbara gospel och musik älskande människor från vårt avlånga land!



Gerald T Smith!!


Vacker vy från Svenska Gospel verkstaden!


På fredagen kom dom!! Gospelkörarna!! Lugn morgon och sedan fullfart!!



Frukostutsikten! Hötorget och konserthuset! Låg i sängen och pluggade!


När jag skulle hämta ett gäng på centralen så fastnade jag på Åhléns....


Bombhot!!!

Det gick bra! Jag hann nästan fram i tid:)



Vi lunchade på en mysig resturang i gamla Stan!


En härlig eftermiddag i Stockholm!!


Senare var det dax för ett nytt besök på centralen! Då kom nästa gäng!!
Tusan vad jag gillar de där gosplarna!!






Glada väntar vi på att få ett bord och äta gott!!


Det var en mycket bra kväll med härliga möten och många skratt!!




Jessica och Johannes gör sig redo för en heldag!!!


Konserthuset!!


Lunch på rummet!


Genrep!


Där sitter Underbara hanna och och lyssnar på genrepet!





Cedvin är en fantastisk ledare!! Jisses vad han jobbar!!!





Konsert dax!! Lasse & Magnus!





Efter konserten gick vi till resturang Vapiano för att äta! Så gott och så mysig kväll!! Jag är välsignad!!!















Mmm








Kvällen avslutades i foajén på hotellet! Kul och mysigt att sitta och prata när ingen måste gå hem till massa måsten utan att lugnt och gött bara sitta och prata!

Söndagen får ett eget inlägg... Imorgon kanske:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar