lördag 22 februari 2014

S som i Slalom & S som i snödroppar!


En ledig lördag är snart till ända! Den blev inte som vi planerat!
Rebecka drabbades av xxxinfluensa! Så natten och dagen har varit tuff! Stackars lilla prinsessa!!

Aron är en mycket lycklig grabb idag!
Han vann sin första slalomtävling!!
Så han är mycket stolt och ville att vi skulle fira med en fest!!




Aron med 152

Vi skulle haft några vänner här ikväll men det fick vi tyvärr ställa in då Rebecka inte mår bra!

Jag hamnade i något slags trötthets läge!!
Somnade i soffan.....
Ja jag tog lixsom slut! Har inte gjort hälften av det jag tänkt.... Ja ja... Hoppas vara piggare i morgon! Hoppad att ingen av oss andra åker på den hemska sjukan!! Jag vill inte ha xxxinfluensa!!!
Jag var ute och planterade några snödroppar iallafall! Snödroppar & Slalom


Kaffe hjälpte mig inte alls idag!!


Hoppas att hela familjen mår bra imorgon, så vi kan njuta av en ledig söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar