onsdag 12 februari 2014

Överraskad

Igår kväll öppnade vi paketet!!!














Tack snälla Helena!!! En låda med italienska godsaker och ett recept!! Spännande!!!
Vi längtar till Sardinien!!! Massor!!


Semlorna smakade utmärkt!!






Igår kände jag för att fira!! Fira!!! Det finns så mycket att fira!! Livet, min familj, mitt arbete, min vardag....som sagt massor att fira!!


Aron & Rebecka överraskade mig imorse! De sov, sov och sov.... Aron fick jag liv i 9.30. Ljuvligt att ligga och bara titta på honom. Pussa lite..... Smeka lite.... Älskade prins!!!! Jag njuter allt jag bara kan av Aron!
Rebecka kommer upp kl.10.00! Hon är inte nöjd!!! Hon tycker att hon sovit bort hela dagen!! Några kramar och lite frukost funkade som glädjeinjektion!

Idag hämtade vi Vera på dagis!! Underbara unge!!! Det är lyx att få ha henne omkring sig!! Söt som socker är hon!!
Johanna kom och fikade med oss!! Fantastisk människa!!
Rebecka åkte och spelade fiol, Johanna och jag gjorde några ärenden på stan!

Ikväll blev det Tacogratäng och spelmys!! Bondespelet!! Vi tog en liten sovpaus nu.... Påt igen imorgon!!



1 kommentar: