torsdag 6 februari 2014

Förberedelser.....

Just hemkommen! En mycket bra kväll!
Nu tar förberedelserna vid!
Imorgon ska min farfar begravas!
Min pappa ska begrava sin pappa!
Tidevarv komma, tidevarv försvinna, släkten följa släktens gång....
Så är livet, en början och ett slut!



Naglarna är målade! Den fläkta nageln är filad så långt ner det gick!! Tusan vad ont det gör.....




Imorgon ska jag sjunga! Det är den sista gåvan jag kan ge farfar! Det är en gåva till min pappa oxå!! Jag är vid din sida pappa!! Genom allt!! Precis som du är vid min sida och alltid varit i alla lägen!!!
Kärlek!!! Äkta, enkel, djup, kravlös kärlek!!!

Morgondagen har ett hot!!!
Ett hot!! En reflex!!
HOSTA!!!!!

Jag försöker med allt!!! Än så länge har jag misslyckats...


Här är några av mina desperata försök!!! Kul med nått nytt.....


Det här är ju mitt vardagliga apotek....

Jag hoppas hoppas hoppas att det ska gå och sjunga imorgon!!!

Här är en annan förberedelse


Natti natti!!!!

1 kommentar:

  1. Höll tummarna och tänkte på dig - hoppas att det gick bra och att det blev ett fint avsked! <3 Kramar till er allihop!

    SvaraRadera