tisdag 18 februari 2014

Imorgon är det äntligen onsdag!!!!!


Tror att jag landat efter en underbar helg!! Nu hoppas jag att vi som var i Stockholm ska smitta er andra med gospelglädje.... Ja alltså vi brukar ju inte direkt ha ont om glädje hos oss... Men ni förstår nog vad jag menar:)

Imorgon sätter jag på kaffe och te till kl.18.45!! Jag behöver er hjälp att sortera lite idéer!! Kan ni så kom!!! Kram på er kära vänner!!!



Vår frukostutsikt!





Bombhot....


Lunch i gamla stan








Lunch på rummet!


Sjung & var glad!!


Cedvin in action!!





Två gospelvirituoser!!





Mat på Vapiano!!











Sjukt gott!!!!





Lite lobbyhäng;)


Tunnelbanan mot söder!!





Mässa i Katarina!! Den berörde!!


























Har du några bilder du vill dela med dig av? Maila dem till mig, så lägger jag ut dem här:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar