fredag 14 oktober 2011

14 oktober

Idag har jag varit ledig! I morse var jag inte super pigg... Men mys med Aron, kaffe och en promenad med Anita fick mig att vakna till:)! Tack Anita för en mysig fm!!


Frosten var bitande i morse! Men solen sken och dagen idag har varit fantastisk vacker!


Katrin och jag bestämde en liten träff för att fota våra barn i det fina höst vädret! Gick väl sådär! Aron vill inte alltid som jag vill:D!
Ikväll blev det ett pass på gymmet oxå! Underbart skönt!! Där träffade jag prinsessan Isolde! Den tjejen var på bus humör ;)


En lugn och lite rund om magen vän Sofia, står helt lugn o fin och pratar med mig.... Då slår hon till:)! Vattenkrig!!


Heja Isolde!!





Inte mer nu Isolde:(.. : D!!


Vilar lite.... Men inte släpper jag sprutan inte;)...


Hi hi...man kan ju spruta härifrån... Upp med händerna Stefan;)


Kvällen... Ja nu sitter jag här i min onepice med Jesus på bröstet och är mätt o nöjd! Underbart att komma hem från träning och bli serverad ett glas champagne! Klagar inte:)! Det här har varit en bra dag!!

1 kommentar:

  1. Hm... ska man säga GRATTIS på "bli-ihop-dagen" kanske? Vill minnas att det var i oktober? <3

    SvaraRadera