torsdag 27 oktober 2011

Nära nu..

Sitter i soffan och andas..... In u,t in ut... Phu... Lisa är trött.... Efter jobbet var det Ica som fick ett besök av mig och Rebecka... Sen hem... Titta lite på Italienskan....kaffe..... Plocka och röja lite... förbereda lite kvällsmat som Rebecka bestämt... Hemmagjord Pizza.... sen iväg på kurs... Nu sitter jag här och kan lixom inte komma upp ur soffan... ska ta mig en dusch och gå och sova... Imorgon är det Fredag....
Lite jobb på fram till lunch.... sen är det dax...


Nu ska här dansas!


Ska försöka få med lite bilder här på bloggen från vår träning!
Åh vad jag skriver rörigt... orkar inte tänka...
Innan jag går och duschar ska vi beställa biljetter till Rebecka och mormor! De skall åka till Karlstad och hälsa på Laila och Vidar!

Natti natti!!!

1 kommentar:

  1. Neej, inte bara bilder från träningen - videoklipp!!! =)
    KRAM

    SvaraRadera