lördag 22 oktober 2011

Gårdagen i mitt minne!!

På morgon så åkte Petter först, till Stockholm. Sen lämnade Rebecka huset för att gå till skolan. Jag började förbereda lunchen och ge Aron frukost, plocka lite, och göra mig själv i ordning för att möta dagen. Aron till dagis och jag vidare på begravning. En fin begravning, en jobbig begravning. Ni som läser detta - ta vara på era liv, lev det! Tänk inte sen..... Det kanske inte finns något sen..... Livet är nu och här!


Efter begravningen bar det av till dagis för att hämta Aron! Hem och försöka få lillprinsen att sova lite.... Tog ett tag men det gick:)! Rebecka kom hem från skolan bordet dukas för 6 personer! Så ÄNTLIGEN kom de! Jenny och hennes fina barn Stina och Victor! Det var så mysigt att får träffa Jenny igen!! Efter maten bar det av till Barnens hus! Här kommer lite bilder.... Men det är inga super bilder... Barn rör sig så fort när fe leker;)


Här är vi.... Nu leker vi:)





Handelsboden är öppen!








Jenny handlar bananer för 201 kr;)


Rebecka och Stina hade det roligt ihop!


Jag la mig en stund i en skön säng:) tittade inte upp på en stjärnhimlen inte.... En ärthimmel!





- Det sitter nån här.
-Vem sitter där då Aron?
-Farfar!


Skoldax!





En vacker lärarinna!





Att klä ut sig blir man väl aldrig för gammal för?





En kanin och en ko myser!





Här går det undan.... Time for Rally!








Efter några timmar på Barnens hus gick vi hem för att fika!

Rebecka åkte till mormor och morfar på kvällen för att baka pepparkakor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar