måndag 31 oktober 2011

Dans....


Vaknade utvilad!!! Det ni! Tack normaltid för det! Ringde till dagis..... Jag hade helt glömt av att säga att Aron skulle vara ledig den här veckan.... Stackars dessa personal på Ekorren och Diamanten... De har det inte lätt
Med dessa föräldrar!

Efter frukosten bar det iväg till



Erica fick agera danslärare och sol idag:)! Ja jisses.... Alltså det är inte lätt!! Idag skulle vi sätta koregrafin till refrängen.... Det ni... Jag längtade efter whom kha, whom kha stundtals!! Erica är väldigt duktig! Hon har ett fantastiskt tålamod och så är hon ingen matematiker:)! Visst kan hon räkna till 8.... Det ska man tydligen alltid göra när det gäller dans och pass. Men vad jag verkligen uppskattar är att hon är musikalisk!


I morgon kör vi igen!!! Det närmar sig....






Nyfikenheten växer.... Vad ska de andra göra för roliga nummer? Är de lika tafatta som jag? I rummet bredvid mig o Erica kämpade Anna- Karin o Sandra på.... Jag var helt enkelt tvungen att titta lite.... Genom nyckelhålet.... Sssch säg inget;)

YouTube Video


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar