onsdag 12 oktober 2011

Rackarns....

Jag rackarns bananer vad trött jag var när klockan ringde imorse... Lite intensivt här nu för Lisa.... Men så mycket bra, roligt, inspirerande och fint jag har fått vara med om dessa dagar! Det är jag tacksam för!!! Här kommer några bilder som är kass men som hjälper mig att minnas;)


Gospeldagen i Falköping med Anki o Magnus! Underbart att få sjunga och låta sig ledas!!!


Rebecka var tapper länge på lördags kvällen men tillslut kom hon i säng och somnade med sin bok:)! Älskade fina Rebecka... Älskar dig!!


Stockholm o inspiration för gospelledare! Så härligt! På detta hotellet bodde vi!


Här står Lasse Axelsson med en bergsprängare.... Han fick leta ett tag för att få tag på en cd- spelare...


Gårdagen tillbringade jag i Göteborg! En bra kurs och en fantastisk föreläsare! Tidig morgon och sen kväll.... Jippi.. Det är då vaknar upp idag och är så trött så man funderar på att bara skita i alltihop.... Morgonen började med att öva inför en minnes stund. Det tog två timmar att väcka min röst. ...


Helena, Kent och Magnus Skulle spela. När vi övat åkte vi bil till Hjo, allmenäs bruk för att sjunga o spela. Så här vackert var det vid Vättern idag:








Det var en fantastisk höstdag! En cd spelades när folket samlades! Ni får ett litet smakprov här

YouTube Video


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar