söndag 30 oktober 2011

Vad har hänt

sen i torsdags... 
Senare på Torsdags kvällen skedde det ett mord i Tidaholm.... Helt sjukt... Känns lite konstigt... Går ju förbi dessa bostadshus där mordet ägde rum minst en gång i veckan... Ja det må hända att de var Pundare som hade svårt att kommunicera med varandra.... Men de har ju oxå anhöriga... En mamma... en pappa.... Tänker så mycket runt detta... 


Fredagen var det lite annorlunda på jobbet! Jag, Peter och Inger fick presentera  vår verksamhet som vi har för åldrarna 0-14 åri Svenska Kyrkan Tidaholm för våra revisorer. Spännande! Sen var det ett snabbt klädbyte och en snabblunch( Lunchen hade Gergana lagat! Bulgarisk maträtt med massa fetaost! Jättegott! Tack!) In i bilen och bort till Dansverkstan! Första repet inför Just Dance!

Det är ju helt sjukt!! Jag ska dansa... inför massa folk... och en jury...... Vad har jag gett mig in på???
Vi ( Erica och Jag) dansade i tre timmar.... Vi kom en liten bit.... hur ska jag komma ihåg alla steg???
Men kul var det!
Imorgon måndag är det dax för nästa rep! 

Lördag jobbade jag! Barnkörerna sjöng på Torget! De är grymma! Så mycket musik och glädje i dessa små liv!! Den lite äldre kören berör mig när de sjunger på ett lite djupare plan! Jag känner så för dessa godingar! 
Rebecka åkte med mormor till Karlstad, Aron och jag tog en tur på stan! Sen blev det en lugn eftermiddag och kväll! Somnade i soffan...såg en film som gick på tv.... ja det var väl den lördagskvällen det! Behövligt att bara vara!!!

Idag var vi och gick tipspromenad på berget! Härligt mysigt och Hur många Tidaholmare som helst! 
Några småprojekt påbörjades.... Kakor bakades...Pappa kom på lite fika! Mycket tid med Aron! Härlig dag!

Nej nu ska jag gå och lägga mig! Imorgon ska jag vara på dansverkstan kl 10.00:) Here We Go!!



Jag saknar min lilla Becka.... Undra om hon saknar mig;)!! Ses imorgon hjärtat!!! Mamma ÄLSKAR dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar