fredag 21 oktober 2011

Vad skrattar han åt?




Franco, Franco... Denna vackra man har vunnit mitt hjärta! Han är vacker rakt igenom!! Franco han är fantastisk med barn! Aron och Franco är fina vänner, de fann varandra snabbt när Franco bodde hos oss i maj! Jag önskar och hoppas att de kommer tillbaka hit till oss till vårt kalla Sverige:)!

Men vad skrattar han åt??

Jag vet! Ni vet imorgon;)!!
Jag sitter nu i vår soffa i vardagsrummet och mår bra! Jag har varit ledig idag och det har varit skönt! Aron och jag myste länge i förmiddags. Vi började förbereda vår altan för vintern... Känns konstigt är sommaren redan förbi?? Tydligen.....
I eftermiddags åkte jag till fröjered för att hämta vår fadder tjej Malin! Vi åkte sedan till Skövde och badade Petter, jag, Aron Rebecka och Malin! Det var nästan inget folk på Arena Skövde i dag! Skönt!! Aron älskar det!! Han är i sitt esse!
När vi åkte i bilen till Skövde sa han till Petter när vi kom till en korsning, som på Arons sida hade en vy ut över ett ny plogat gärde - Pappa snälla... inte köra på jorden.
Petter frågade tillbaka - Brukar pappa köra på jorden? Aron svarade-Nej!
Han pratar så mycket nu... ja, det har han gjort länge .. men nu överaskar han hela tiden med sina kommentarer! Mitt hjärta smälter när han säger - Min Gulliga lilla fina mamma!

Nej nu får det bli till att duka av! Rebecka och Malin har gått och lagt sig i Rebeckas rum. Petter och aron sover i soffan...och det gör jag snart oxå om jag inte reser på mig.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar