torsdag 2 februari 2012

Ännu en dag att vara tacksam för!!

Då var det dax igen! Sahlgrenska!!! Det är så många känslor som ältas varje gång jag åker dit! Rädsla, ångest, glädje och tacksamhet! Allt i ett!! Så nu är jag rätt slut.....
Det är många minnen som bubblar upp när man sitter där och väntar.... När vi flyttade in i ett pyttelitet rum i 2 veckor, Petter fick en tältsäng att sova i, alla mysko Provtagningar, njurbiopsin, cellgifterna, att ligga och titta på den där förbaskade påsen som snart skulle få mig att må så J¥#%$... dåligt! Alla rör med blod, alla piller, alla ronder, alla fantastiska läkare, alla underbara sjuksköterskor, alla duktiga undersköterskor, alla positiva resultat.... Resultatet av den fantastiska vård jag fått på Sahlgrenska tänker jag på varje dag!!!! Jag mår oftast superdupermegabra andra dagar mår jag bra;)..... Men jag vet inte när jag mådde riktigt totalt askass på grund av min SLE!

Här kommer lite bilder från min dag! Familjen var med och stöttade och vi roade oss sedan oxå;)


Det är inte snyggt på Sahlgrenska! Här är ett av väntrummen jag väntat i många gånger.





Välkommen och sitt:)!








Vi lämnade ett Sahlgrenska med solsken både inuti och ute!


UNIVERSEUM






























Nu flyr jag till drömmarnas land!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar