måndag 27 februari 2012

Spännande är vad det är!!

Det här är en stor utmaning för mig!!! Ena stunden känns det hur bra som helst - det klart att jag kommer att fixa det här, Andra stunden tänker jag, varför gör jag det här?? Kommer ju inte funka i 2 dagar ens?!

Vad är det jag ska göra?
Jo jag ska ta hand om mig själv!
Äta rätt och träna
Äta rätt? Eller snarare äta bra!
Träna? Jag försöker träna ofta och regelbundet, men det är ofta träningen som prioriteras bort när vardagen hopar sig.

Men nu!!
Från 1 mars och 30 dagar framåt ska träning och mat prioriteras högt!!
Med hjälp av World of shape ska jag genomföra Fitness Fighten!
Det känns bra att även ha gymmet och medlemmar där som stöttar och pushar.
För mig kommer det att bli tufft! Att äta var 3dje timme känns svårt och kräver massor och planering för mig. Att träna efter Fitness Fightens träningsprogram 60 min om dagen känns mycket spännande!! Men det är "bara" 30 dagar!!

Vad har jag för mål med detta då?
Att orka mer, att fylla på med energi, stärka hållning, minska i cm, att lära mig äta kontinuerligt, lära mig mer om kost och träning, gå ner några kilon.

Jag känner mig laddad och motiverad idag!! Hoppas att det håller i sig.....



Jag kan!
Jag vill!
Jag ska!!

1 kommentar:

  1. KOM IGEN! I morgon börjar det (antar jag). Heja dej!

    Hur mår lillprins Bus? KRAM <3

    SvaraRadera