lördag 25 februari 2012

Här ligger jag

Här ligger jag i sängen och lyssnar....
Jag hör Aron hosta 2 cm från mitt öra och jag hör Petters finlir med spackel och spackelspade medan det utanför blåser det som hejsan.
Känner mig lite lat.....:(
Jag ligger i sängen och Petter får slita som hejsan....
Som sagt känns sådär!

Idag har mamma varit här! Jag kunde få lite egentid med Rebecka !! Underbart! Tack Mamma!! Bibbi och Bengt-åke har landat på Stengärde. De är ovanligt välkomna hem.

Imorgon blir en härlig och intensiv dag! Rebecka börjar gymnastiken 9.00, hon ska hämtas 11.00
Undertiden ska jag till jobbet en sväng! Sen ska vi till Åsarps kyrka på Emils dop. Senare på kvällen ska vi fira Theo !
Dax att vila sig iform;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar