lördag 11 februari 2012

En väldigt bra dag!!

Gårdagen var bra! Glada barn på morgonen, det är de i och för alltid men ändå;), en kopp kaffe i lugn och ro, fika framme på stan med Sofia och Isolde!

Inget svårt att välja för dessa små godingar! Chockladboll, med socker!!



Försökte fota dem.... Gick sådär, de sitter inte still så länge!!














Lägg till bildtext





När vi skiljdes åt var det dax för kramkalas!!

Sofia har inte långt kvar nu!!! Snart kommer en ny liten människa till världen.... Undrar vem som finns där??? Jag tror att det är en liten prinsessa..... Hoppas att få veta snart:)!!!



Tack för en trevlig stund!! I torsdags var det Sofia som höll i easylinepasset jag var på! Ja jisses vad ont jag har i rumpan.... Utfall!!! Aj aj!!!

Hemma på eftermiddagen var jag lite låg.... Kände mig inte på topp :( så jag vilade i soffan! Jag hade fin utsikt i alla fall



Först det här och sen det här







Masade mig iväg till gymmet för ett pass easyline. Jag var inte snabbast i stan på brädorna, men jag var där!

På kvällen åt vi gott och myste! En bra fredag!



Aron somnade med sina kära gossedjur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar