onsdag 1 februari 2012

Oh oh oh .... Ah ah ah...

Mycket stämmor att hålla ordning på.... Vilket jobb dessa körmänniskor gör!! TACK!!! Idag var det en härligt intensiv och lång övning!! Nu är jag hemma efter denna kördag! En dusch och den är det dax att sova.... Imorgon bär det av till Göteborg och Sahlgrenska. Träffa min läkare och provtagning. Känns ganska ok att åka dit... hörde ni tvekan.... Jag har haft liter olika känningar ett tag... men jag mår ju bra.. Vi får se vad proverna jag tagit säger.... om ni vill, skänk mig en tanke full med omtanke och om ni ber, be om att det är så bra det kan vara! Tack!





Livet är en Gudagåva som vi männskor fått, en resa och ett äventyr om än på gott och ont.


Nu är jag redo att älska igen jag är redo för kärleken.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar