onsdag 29 februari 2012

Hör inte till vanligheterna!!

Ligger i sängen! Jag är trött och lite för mätt! Vi lyxade till det ikväll med Taco och 2 glas med rött vin! Choklad i olika former till efterrätt när barnen somnat;)

Det är helt otroligt men här ligger jag och planerar när jag ska äta och vad jag ska äta i morgon! Det är så här mitt liv ska se ut minst 30 dagar framåt!!
Ja jisses....
Det får bli tidig träning imorgon då jag jobbar kvällen. Men det kan funka.....
Ska möta upp Sanna på gymmet imorgon! Sanna är en störtskön tjej som oxå troligtvis ligger och planerar vad hon ska äta och när hon ska äta imorgon!

Imorgon fortsätter Biskopsvisitationen här i Tidaholm! Ska bli spännande! Om ni vill lyssna till biskop Erik så är han i kyrkans hus imorgon kväll!

Natti natti... Bäst att sova så jag kommer i tid till träningen;)

30 min kvar till Fitness Fighten börjar.....30 dagar!!! Det ska gå!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar