söndag 12 februari 2012

Hon skrämmer mig!!!

Alltså vilket minne! Tänk om jag hade hälften av hennes minne! När vi tänker tillbaka på något tillfälle och frågar oss nått, så har hon superkoll. Hon minns det mesta!

Idag när vi åt lunch så sa jag att det var sorgligt att två sådana otroligt duktiga artister dött så unga! Michael Jackson och Witney Houston! När var det M Jackson dog frågade vi oss. Jag drog på mitt svar.... Det var väl förra året??? Kanske??
Rebecka svarar snabbt - det var 2009!
Det var ju rätt! Hur visste du det?
Hon berättade att hon mindes när vi tittat på ett program om M Jackson, då stod det på en stor skylt!

För någon vecka sedan så ringde hon till en kompis och fick då ett mobil nr uppläst för sig. De la på och jag och Petter tittade på varandra och frågade henne - du skulle inte skrivit upp nummer så du kommer i håg det?
Vi fick svaret - men jag kommer ihåg det! Så rabblade hon det!!!


Oförskämt är vad det är älskade Rebecka!!!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar