onsdag 6 november 2013

Bo Sundström och Bo Kaspers Orkester

Jag lyssnar väldigt mycket på Bo Kaspers orkester. Jag fullkomligt älskar deras musik. De leker fram musiken på sina instrument. Texterna är så beskrivande och de är så rätt fram på nått vis. De når mig så där rätt in i hjärtat.

I lördags så tittade jag på programmet  Så mycket bättre. Detta program var det Bo som skulle tolkas. Jag gillade Agnes sätt att framföra Allt ljus på mig, den är från min favorit platta. I centrum. Som jag lyssnat på den.

fler favoriter från I Centrum (1998)



I programmet i lördags så började jag gråta. Musiken och texten i sången Människor som ingen vill se, har alltid varit mycket stark för mig. Nu tolkades den av Ken Ring.
Så bra!!!


Jag skulle kunna lägga ut i stort sett varje sång som de gett ut.....
Men nä... det ska jag inte..

Nu var min lilla kafferast slut och jag ska ta och förbereda mig för att välkomna världens finast Gospelkör!!

Ha en bra kväll för det ska jag !! Jag ska sjunga !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar