onsdag 13 november 2013

CDEFG....


Fortfarande stel.... Men nu ikväll tycker jag mig känna en liten bättring!! Hoppas!! Allt man gör, gör så onödigt ont!!
Tacksam för att jag nu för tiden har så lite värk i min kropp! Tycker så synd om min pappa! Han har ont!! Skulle kunna tänka mig att skriva ett avtal med hans kropp!! Jag tar smärtan varannat dygn!
Hoppas att han kan få nån hjälp!

Idag har jag varit och hämtat kläder som elever på Hökensås skolan skänkt till de asylsökande som bor på semesterbyn.
Jag fick även ett kuvert med pengar som de ville skänka till Filipinerna!
Så glad för att de inte bara ser till sig själva utan vågar lyfta sina blickar och hjälp andra!

Hemma här ikväll har det musicerats ordentlig! Noter kan man finna överallt!











Godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar