måndag 18 november 2013

Frost gör mig glad!


Så var det gjort!!! Planering i detalj!!
Ja nu börjar det närma sig!! Advent och juletid!!
Massa mys!!! Så det är värt att slita lite extra inför denna period!!
Nu hoppas jag vi fått ihop det! Körövningar i massor, konserter, innebandy, lucia på dagis, kvarnängen, kyrkanshus, Lussekattsbak, fönsterputs och pyssel.....
Ja vi får se hur harmonisk jag låter på bloggen om jag lyckats få ihop det!!

Rebecka sjöng igår på gudstjänsten i Tidaholm! Kören Himlakul var så otroligt duktiga igår!! De sjöng fantastiskt!! Jag fick med stor möda mota bort tårar i mina ögon när de sjöng.... Körledaren kan ju inte bryta ihop hur som helst?!?!
Jag var hur som helst en mycket glad, lycklig och stolt körledare och mamma igår!!


Igår var jag på promenad i skogen. Lite material hämtades för adventspyssel!!!



På eftermiddagen bakade vi och fikade gott!!


Nu är måndagen den 18 november här och jag drar till jobbet!! Öppet hus!! Idag ska vi baka!!
Vi ska öva luciasånger oxå förstås!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar