söndag 10 november 2013

En lördag i Herrljunga!!


Trött som ett mumintroll pallrade jag mig upp!! Mörkt!! Mörkt!!!
Längtan till advent kommer smygande, framförallt dessa mörka mornar!!

Bussen med ett härligt gäng sångsugna godingar rullade från Tidaholm kl.8.00 mot Herrljunga!!
Hasse Bergåker körde oss med ett leende!! Tack Gud för glada busschaufförer!! Allt går så enkelt!!

Vi har sjungit hela dagen!!!
Ute har det regnat och varit grått! Tack alla ljuvliga Änglabusare & Himlakulare för en fantastisk dag!!
Ni är så fina!! Fina små människor på in och utsidan!
Tack för idag!!

Kvällen blev mys med Rebecka & Aron framför - Så mycket bättre!
Ken Ring!! Han skulle jag vilja ta en kaffe med! Vill veta mer om honom!
Jag grät och skrattade!!!
Denna underbara musik!!
Nu ska jag sova... Ska bara läsa lite och lyssna på några låtar från Winnerbäcks nya platta!





Två glada, Goa och klämkäcka körfröknar!!


Underbara barn!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar